23. lokakuuta 2014

Hylje kuivalla maalla

Joskus asioita vatvoo vuodesta toiseen, koittaa saada aikaiseksi ja silti junnaa paikoillaan. Sitten tulee se ahaa elämys ja hommat nytkähtävät eteenpäin. Näin on käynyt minun elämäntapamuutoksen kanssa. Hitaudesta on toisaalta myös hyötyä. Ehtii nimittäin ajatella. Virheistä pitää oppia ja nyt on tekojen aika. Henkinen tasapaino tuntuu löytyneen, taustavoimat on kunnossa ja toteutus suunnitelmat tehty. Taustahommia ja ajatustyötä olen tehnyt jo jonkin aikaa, mutta maanantaina se sitten alkoi... Matka kohti hyvinvointia ja kevyempää olemusta. Matkani vaiheita voi seurata uudesta blogistani Hylje kuivalla maalla, KLIK.
 
Linkki blogiin on myös tuolla sivuvalikossa.
 

2 kommenttia:

  1. Ihana nimi blogilla :D Jään seuraileen :) Itse käytän kalorilaskuria, ja siellä on bloggausmahdollisuus, oon miettinyt aloittavani uudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kalorilaskuria olen minäkin joskus käyttänyt, mutta koin sen jotenkin työlääksi. Mulla onnistuu paremmin seurata valmista ruokavaliota. Ainakin toivottavasti :) Jatkossahan se nähdään!

      Poista